Tävling hos Pysselmyran

Utmaningen hos Pysselmyran går ut på att skapa utan mönstrade papper. Jag stämplade och klippte ut istället. =)

3 svar to “Tävling hos Pysselmyran”

  1. Pysselmyran Says:

    Så roligt att du antagit vår utmaning! Fint kort!

  2. Ensamma mamman Says:

    Hej!

    Jag hittade hit genom veckans skiss och förstår inte att jag inte har varit här inne förut. Du gör helt fantastiska grejer och helt i min smak. Jag blir tokinspirerad! Lägger genast till dig bland favoriterna och kommer tillbaka.

    Kram

  3. Mette Says:

    Helt underbart!

Kommentera

