NU blir det sista inlägget…

…innan vi åker! Har ett par grejor som jag inte visat: =)

Och så har jag gjort tre nya skisser. Efter ”folkomröstning” på Facebook kommer jag att göra svartvita skisser framöver. =)

Nu ska jag börja packa! =)

Puss & kram!

9 svar to “NU blir det sista inlägget…”

  1. Petra/Paradise Says:

    Hejsan gumman!
    Får önska er en alldeles underbar resa!!
    Som jag skrev på FB, jag är riktigt avis!

    Jättefina lo´s och kort! Färgerna är alltid lika härliga.
    Blev kär i layouten om sill och en kall öl i ditt förra inlägg, så himla snygg!!!!

    Må gott!

    KRAMAR Petra

  2. JennyB Says:

    Härliga layouter!
    Ännu en gång……trevlig resa!
    Kram

  3. Johanna (hannahoj) Says:

    Lika snygga LOs och kort som vanligt! 🙂

    Hoppas att ni får en kanonresa!

    kram

  4. Gunilla Says:

    Fantastiskt fina alster som alltid!!

    Önskar dig och din familj en underbar semesterresa. Låter verkligen superspännande. Vet några som varit där och säger att det är den bästa resa någonsin!

    Var rädd om dig och stor kram från mig//Gunilla

  5. Vibeke Says:

    Hei:)

    Altfor lenge siden jeg har vært i bloggen din!! Men her var alt like flott , lekkert og C&S som vanlig!! Du inspirerer meg:)

    God ferie:)

  6. Karin Says:

    Snygga alster! Ha en trevlig resa!

  7. Mette Says:

    Hoppas er resa blir helt underbar!
    Vilka alster! Du är helt fenomenal! 🙂

  8. Aase/ängel60 Says:

    TACK, TACK och åter TACK
    För kortet som låg i min brevlåda en dag förra veckan!!!! Så vackert kort med en alldeles underbara hälsning ;=)
    TACK Kramis Aase

  9. Sannaf Says:

    superduperfina saker igen

Kommentera

