Fasen vad ofta jag uppdaterar min blogg nuförtiden…

…NOT! Tid och ork har varit en bristvara på sista tiden. Det är en JÄKLA skillnad på att jobba heltid istället för 75%.

Jag har mer eller mindre haft en scrapblock på sista tiden också men peppar, peppar så känns det som det lossnat lite grann. Här är det jag skapat på sista tiden:


Tävlingsbidrag till Scraphuset.

Det var det hela. Resten av kvällen blir luuuugn….precis som det ska vara. =)

Kram!

5 svar to “Fasen vad ofta jag uppdaterar min blogg nuförtiden…”

  1. Aase/ängel60 Says:

    Åh vad fina LO, gillar din stil min blir smått hysterisk med allt papper ;9 Kanske tur vi scrappar olika.
    Dina kort är verkligen super, lagom liksom

    Mer scrapping i morgon plus målarprojekt lovar att visa på bloggen sedan 😉
    kram Aase

  2. mallan Says:

    Så snyggt! Gillar de två sista korten bäst.

  3. Karin Says:

    Trevligt att du är tillbaka….har saknat dig!! Snart är det höst och då brukar tiden räcka till bättre tycker jag, men helt overksam har du ju inte varit!!! Många nya fina alster.

  4. Petra/Paradise Says:

    Äh! Man får ta pyssleriet som det kommer.
    Tiden finns inte alltid å då får man pausa.
    Orkar man inte/hinner man inte så ska man inte!
    Så enkelt är det 🙂

    Men det du hunnit med är toppenfint gumman!

    Ta hand om dej!!

    KRAM Petra

  5. Gunilla Says:

    Det verkar onekligen som det lossnat. Det brukar det göra efter en paus.
    Så mycket läckert du bjuder på. Blev lite extra förtjust i ditt kort med distressrutan.

    Ha det gott vännen och stor kram till dig//Gunilla

Kommentera

