Återvänt till livet

Fy fasen vilken pärs att ha legat i lunginflammation i två veckor! Vissa stunder var jag nära att hoppa från Ölandsbron….så hemskt var det. Nu är jag dock nästan helt återställd och tänker återgå till jobbet imorgon.

En sak jag är väldigt glad över är att jag kommer att gå ner i tid. Jobbar bara heltid nästa vecka med, sedan 87,5% i några veckor och sedan blir det 75%. Det ska bli såå skönt! Pengar är inte allt….huvudsaken är att man mår bra!

Inte har det blivit mycket skapat på sista tiden heller. Inte så konstigt kanske. =)


Inte ofta han ställer upp sonen, men ibland så…. =)


Tycker hon är så söt, denna stämpel från Heather Ellis.


Ett enkelt julkort med en ursöt tomtestämpel från Scrapgalen.  =)

En ny skiss finnes här.

Kram!

5 svar to “Återvänt till livet”

  1. HelenaN Says:

    Ååå vad läcker din grabb-LO är *tokgillar*
    Jag har testat lite smått att stänka färg som du gör på cardstocken men får som inte till det – har du några tips?!
    *kram*

  2. Aase/ängel60 Says:

    Åh vilka fina kort du gjort, mysiga stämplar den sista med tomten på var ju stört mysig får nog ila in till Scrapgalen och kolla läget 🙂
    Vad skönt att du känner dig friskare så j-la jobbigt att vara sjuk så länge. Nu har jag preis ätit lucnh ska täna på gymmet i em sedan scrappande igen 😉

    kram

  3. Sannaf Says:

    Stackars dej som varit så sjuk!!!!! Skönt att du mår bättre nu! MASSA massa kramar till dej

  4. Karin Says:

    Usch och fy att vara så sjuk!!! Skönt att jobba 75%…det är precis lagom tycker jag! Härligt att se alla dina alster!
    Kram

  5. Maria Hassel Says:

    Ett bra beslut att gå ner i tid på jobbet! Speciellt nu när det väntas tillökning i familjen! Vi är ju inte 20 år längre.
    För mig går det bra att jobba heltid mest på grund av att mitt jobb är så himla roligt och omväxlande.

Kommentera

