För er som inte är med i Facebook…

…kan jag tala om att vi väntar smått i april. Så himla glad! =)

Och här kommer lite skapat. Det känns som om det lossnade lite i helgen….halleluja! =)

De två nedersta korten har jag gjort med hjälp av min CR (Craft Robo). Kul att använda den lite igen. =)

Ha en härlig vecka….kram!

8 svar to “För er som inte är med i Facebook…”

  1. Linda Griffin Says:

    Jag säger grattis här också! Vad härligt med ett litet nytt liv ♥

  2. Ellinor Says:

    Stort grattis till hela familjen! Så roligt!

  3. Johanna (hannahoj) Says:

    Men gu va roligt! Grattis grattis!

  4. Sannaf Says:

    Jag fattade det i veckan på fejjan! Så himla mysigt! Massa grattis!!! KRAM

  5. mallan Says:

    Grattis!

    Fina Lo:s och julkorten var så snygga!

  6. Milla Says:

    Så himla skoj att ni väntar smått! Grattis igen! Snygga kort du gjort. Och LO:erna också. Gillar julkorten massor. Liftvarning utfärdas 😉
    KRAM!

  7. Karin Says:

    Stort grattis till hela familjen!!
    Härligt att se alla dina alster.

  8. Ulrika Says:

    Så roligt med en ny liten familjemedlem! Stort grattis =)

Kommentera

