Ojojoj…här går det undan…

…när ångan är uppe. Såå kul att pyssla igen!!

Nu ska jag gå och fixa pyttipanna och ägg. Klockan 15.00 är det Kalmar FF på tv:n….hinner nog lite scrap däremellan också. =)

Kram!

3 svar to “Ojojoj…här går det undan…”

  1. Petra/Paradise Says:

    ojojoj va du legat i gumman!
    Ser ut som du är inne i ett stim! Vad roligt! 😀

    Här är det motigt. Visst, jag pysslar..men det är mer för att jag måste.
    Hoppas min inspiration letar sig tillbaka snarast!

    dagens favvis blev det gula kortet med Ladybugen!

    Kramisar och trevlig söndag 🙂

  2. Ensamma mamman Says:

    men så mycket härligt du har skapat. Korten var ju bara för fina. jag gillade speciellt de från ”gänget” Massa härlig insperation så här på söndags eftermiddgen. Kram

  3. mallan Says:

    Så snygga kort!

Kommentera

