Fullspäckad helg…

…har det varit. I går var det Ikea och kalas, Jögges systerson fyllde 15 år. I dag har det varit min brorsdotters dop. Visst är hon ljuvlig?

Trots fullspäckad vecka och helg har jag hunnit skapa lite också….härligt med lust och inspiration igen. =)


En layout jag blev sjukt nöjd med. Ja man måste få skryta lite med sig själv lite ibland. =)


Denna layouten blev jag inte alls nöjd med däremot….men skit samma. Jag är lika glad för det. =)


Dopkortet som följde med presenten idag.


Kortet som Jögges systerson fick i går.

Och slutligen ett gäng julkort:

Ja det var allt för denna gången.

Kram på er!

Nej förresten….måste bara visa denna lilla sötnosen som satt utanför dörren tidigare idag. Är hon ute efter bus eller godis tro? =)

6 svar to “Fullspäckad helg…”

  1. mallan Says:

    Ååå, dopkortet och julkorten är ju så himla fina & snygga! Pingvinen är ju hur fin som helst!

  2. LillBlomman Says:

    Men åh, åh, åh vännen skall du ha en bebis!!!!! Börjar nästan tjuta! Massor av grattis!!!!! Ramlade in här då jag precis kommenterat din toksnygga lo inne på Scrappiz och så får jag dessutom så fina nyheter!!!! Tusen kramar!!!!

  3. Marie Says:

    Ja visst är det häärligt med bebisar 🙂 Blev allt lite sugen då jag var hos min kompis 😉
    Hur är det med dig och bebben?

    DU är SÅ duktig på att göra fina kort!!!!
    Kramar

  4. Nilma Says:

    Oj, vad mycket fint! Gillar speciellt kortet med tre julgranar, supersnyggt!

  5. SusanneSj Says:

    Mmmmm, me like a lot.
    Ska på scrapträff imorgon, vart tar man inte vägen då innan om inte till din blogg : )))

    Kram på dig

    PS Var har du gilla-knappen ; )
    Det går att lägga in en sådan, har själv gjort det

  6. Erica Says:

    oj, oj, oj…så mkt snyggt.
    Måste ju säga att din LO föll mig i smaken ialla fall 🙂 Alltså den du inte var så nöjd med.
    Supersnyggt!!

Kommentera

