Så himla himla glad…

…jag är med i Gummiapans DT!!

Jag fick se deras stämplar hos Karin/Kajsaloppan för ett tag sedan och blev tokkär i deras stämplar! Jag samlade mod, mailade dem med några av mina kort och fick tillbaka ett mail där det stod att de visste vem jag var och gillade det jag skapade….och gärna ville ha med mig i teamet!

Shit, vad glad jag är!

Ha en underbar fredag och helg….det ska jag ha! =)

7 svar to “Så himla himla glad…”

  1. Malin/malwa Says:

    Grattis! 🙂

  2. maria Says:

    Woho! Jag med! 🙂 Grattis till oss!

  3. Sanna Says:

    GRATTIS!!! vad roligt

  4. Johanna (hannahoj) Says:

    Men ååå va roligt! Grattis!

  5. Lilla07an/Maria Says:

    Åh, grattis! Verkligen superkul. Och tack så himla mycket för tipset. Jag har aldrig hört talas om dem förut men nu har jag varit in på deras sida och jag är KÄR!!!! Såååå fina (jag som inte ens tycker om stämplar) och dem kändes som JAG. Priserna kändes också som JAG *s*.

    Trevlig helg och grattis till bäbis också. Jag har ju ”smugit” omkring här lite då och då utan att ge mig till känna. Men det är nog dags nu.

    Tack för en trevlig blogg med massor av inspiration

  6. Lilla07an/Maria Says:

    Kanske ska skriva min bloggadress också http://lilla07an.blogspot.com

  7. Karin Says:

    Kul att du hittade Gummiapan via min blogg! Då är vi samma team nu! Härligt!
    Kram

Kommentera

