Mina två första kort…

…för Gummiapan kommer här:


En av mina favoriter är den ursöta Helge…helt underbar!


Och till julkorten är dessa fina granar ett måste! =)

Nu ser jag såå fram emot måndag…hm, hur ofta gör man det…..då mitt första DT-paket kommer!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramar i massor!

10 svar to “Mina två första kort…”

  1. Linda Karlsson Says:

    Finfina 🙂
    Har nog inte fattat riktigt 🙂
    Ska Gummiapan sälja dina alster ? Eller vad 🙂

  2. Mia Says:

    Linda- Gummiapan skickar hem stämplar till mig, jag skapar med dem och dessa kort visas sedan upp lite var som helst som inspiration/reklam.

  3. mallan Says:

    Otroligt fina kort! Så snyggt!

  4. Aase/ängel60 Says:

    Verkligen läckra stämplar 😉 Snygga granar det gillar jag att det blir så stilrent.

    Ha en skön lördag. Kram Kram Aase

  5. Vibeke Says:

    Hei 🙂

    Utrolig flotte kort du har laget!! Jeg digger stilen din:)

  6. Nilma Says:

    Vad fina de var! Bra där :d

  7. Karin Says:

    Så härliga färger på ditt Helge-kort! Granarna är ju så underbara….särskilt när man har en manisk passion för granar!!! Jag har testat en ny favorit….tegelväggen!
    Kram

  8. Gunilla Says:

    Vilka underbart läckra kort! Stämplarna är verkligen tokfina. Gillar hur du byggt upp korten i olika lager.

    Kram på dig vännen/Gunilla

  9. Christina Says:

    lika fint som vanligt!!

  10. Lilla07an/Maria Says:

    Jättefina kort. Älskar ugglan.

Kommentera

