Digistämplar till salu!

Jag älskar ju att skapa…det gäller även i datorn. Tänkte därför -”Varför inte sälja lite av det jag gjort digitalt”?

Vad är då digistämplar (för er som inte stött på detta förut)? Jo det är som vanliga stämplar fast man får skriva ut dem i en skrivare. Fördelen med detta är ju att man kan får precis den storleken man vill.

Skulle du vilja köpa något, maila mig på marienilsson90@hotmail.com så mailar jag tillbaka med betalningsuppgifter och när jag ser betalningen mailar jag stämplarna (då givetvis utan min signatur på).

Här är dem jag säljer för tillfället. Mer kommer efter hand. =)


Fjärilar 20 kr.


Kärlek 20 kr


Lyckans fjäril 20 kr


Födelsedagsljus 30 kr
Dessa kommer dels som på bilden (samlade fast utan texten), dels en och en.

Pratbubblor 30 kr
Dessa kommer dels som på bilden (samlade fast utan texten), dels en och en.

Kram!

Ett svar to “Digistämplar till salu!”

  1. Några kort… « Says:

    […] har jag använt mina egna digistämplar ”Födelsedagsljus” som jag även säljer för en billig […]

Kommentera

