Några kort…

…jag gjorde i förra veckan. Först tre DT-kort för Gummiapan:


Här har jag använt den läckra stämpeln ”Harlequin”.


Här har jag dels använt den läckra rankan ”Fylld kvist”, dels de söta stygnen ”Zig Zag Söm”.


Lite annorlunda, och därför en kul stämpel ”Vinöppnare” samt texten ”Vinet öppnar hjärtat”.

Spring nu in till Gummiapan och kika på deras superfina stämplar. Har jag sagt att de har bra pris på sina stämplar också? =)

Så ett par andra kort:


Här har jag använt mina egna digistämplar ”Födelsedagsljus” som jag även säljer för en billig peng.

Nu ska jag fortsätta kurera mig….hoppas bara inte det är lunginflammation igen.

Ha en fortsatt härlig första advent!

Ett svar to “Några kort…”

  1. mallan Says:

    Du gör så fina kort!

Kommentera

