Mitt DT-uppdrag…

…hos Gummiapan är så himla kul! Varför då? Jo för att jag TOKGILLAR deras stämplar och för att Jea verkligen gillar det jag skapar åt dem och visar sin uppskattning så att man blir helt lycklig! Här är det jag skapat med de senaste nyheterna:


Oftast använder jag stämplarna till kort men här bidde det faktiskt en layout. Jag har använt textstämpeln Älskar dig av hela mitt hjärtaLiten journalingruta samt På rad.


Denna läckra Smal kvist  tycker jag gör sig supersnygg på ett enkelt och stilrent kort. Även texten God jul kommer från Gummiapan.


Ännu ett enkelt kort där jag använt texten Hjärtliga gratulationer samt Blommigt hjärta.


Slutligen ett sockersött kärlekskort där texten Jag älskar dig av hela mitt hjärta samt Blommigt hjärta använts igen. Några blingstenar i några av blommorna ”blingar” till kortet lite. =)

Så lite annat smått och gott:


Man blir allt lite sugen på att resa tillbaka när man tittar ut genom fönstret. =)


En layout om min gravida mage. =)


Och så Gummiapans Helge igen….han är ju sååå söt! =)


Slutligen ett foto på årets första julklappar….i år blir det inte köpt julklappspapper eller köpta etiketter. Nä här skapar och stämplar vi själva. =)

Nu är det dags att hjälpa maken med tapetseringen. Vi SKA bli färdiga idag!

Ha en underbar lördag och en fortsatt härlig helg!

Kram!

2 svar to “Mitt DT-uppdrag…”

  1. mallan Says:

    Åååå, du gör så himla mycket snyggt! Så många snygga kort o LO. Stämplarna ja, många på önskelistan 🙂

    Ha en bra kväll o helg!

  2. Sanna Says:

    Så mycket fint du gjort! Gillar din fina mage !!!
    KRAM KRAM

Kommentera

