Lite skapat…

…så här mitt i renovering och julstök har det blivit.


Två stämplar från Gummiapan har jag använt här…nämligen Många granar samt Label med hjärta.


Gummiapans söta ängel Gittan.

Nu över till handbolls-semin. Heja Sverige!!

Kram!

2 svar to “Lite skapat…”

  1. mallan Says:

    Så mycket fint ”som vanligt” 🙂

    Heja Sverige o handbollstjejerna!

    Ha en bra kväll!

  2. Susanna Says:

    Du är så himla duktig! Jag önskar att jag också kunde få till mina LO:s och kort sådär. Det är väldigt fin stil du har på ditt pysslande!

Kommentera

