Och så lite till…

…har det blivit i dagarna. Skönt med ledighet! =)

Nu blir det fortsatt röjning bland scrapsakerna en liten stund till innan det är dags att göra sig i ordning för cupen som är i kväll.

Kramisar!

6 svar to “Och så lite till…”

  1. Petra/Paradise Says:

    åååh!! Jag blev kär i alla dina kort denna gången! Hur fina som helst!
    Söt idé med de inslagna paketen!
    Ursöt groda och dinosaurie också! ❤

    Många kramar till dej!!

  2. Mahlin78 Says:

    Så snygga kort! Gillar verkligen de inslagna paketen 🙂 Kram kram

  3. Johanna (hannahoj) Says:

    Lika grymma kort och LO som vanligt 🙂 Liftvarning på paketkortet säger jag bara, sååå läckert!

    Hoppas att allt är bra med dig och att julen vait lugn och skön.

    Kram

  4. mallan Says:

    Fint! Jag gillar verkligen kortet med de gula
    Paketen! Hur har du gjort dem? Ser ut som
    Om du har ngt tjockare än bara papper?

    Ha en bra kväll!

  5. Susanna Says:

    Jättefina! Du, jag måste fråga en sak bara. När du skriver ut digistämplar, färglägger du med promarkers då eller gör du det på datorn? Jag måste hitta ett tjockare papper som inte blöder nämligen så jag undrar om du har några tips?

  6. Susanna Says:

    Jag blir helt galet tossig när jag hittar fin inspiratione hehe. 😀

    Tack för svaret! Nästa gång jag ska in till stan så ska jag fråga efter iaf liknande papper. ^^

Kommentera

