Senaste skapat kommer här

Som ni ser så kan jag inte låta bli att använda Gummiapans stämplar på mina alster. =)


Denna lilla Döskalle är perfekt att göra egna bakgrunder av!


Vem kan få nog av fjärilar? Inte jag i alla fall. Här har jag använt Enkel fjäril fylld, Hjärtlig fjäril samt Enkel fjäril.


Och här har jag använt en riktig söt liten nyhet, nämligen Dunboll.  Finns en med tofs också. =)


Och så en layout där jag använt ett foto från Egyptenresan i somras. Stackars dem  som bokat resa men inte får åka dit. =( Den härliga Ojämna bården kommer även den från Gummiapan såklart. =)

Nu ska jag skjutsa J till skolan innan det är dags för mig att gå till sjukgymnast för första gången i mitt liv.

Ha en härlig dag!

Kram!

5 svar to “Senaste skapat kommer här”

  1. Petra/Paradise Says:

    URFINA kort och härlig layout! ❤

    Lycka till hos sjukgymnasten! Kramis

  2. Jea Says:

    Suck…SUPERfint! Hur hinner du?

    Kram
    // Jea

  3. mallan Says:

    Kortet med dunbollen var ju så fint!

  4. LillBlomman Says:

    Wow så mycket snyggt du gjort sista tiden! Coola stämplar också! Är du sugen på skisser att tolka finns en hos Scrapgalen och en hos LScrap som jag ritat!!! STOR kram!

  5. Lilla07an/Maria Says:

    Meeen KÄRLEK! Jag har ganska nyligen fått hem mina första gummiapor och dem är underbara. Bra tips att använda till bakgrunder. Ska jag lifta 🙂 Liksom många av dina LOs på senaste, skitsnygga.

    Kram kram /Maria

Kommentera

