Och så var jag igång….

…med februari månads scraptävlingar. Finns inget som triggar igång mig som tävlingar…och helst skisstävlingar. =)

Här är mitt bidrag till LScrapbooking:

5 svar to “Och så var jag igång….”

  1. Petra/Paradise Says:

    Jättehärlig tolkning på skissen Mia!!

    Hoppas allt är fint med dej å magen!! När är det egentligen dags!?! 😀

    KRAAAAM

  2. Henrietta Says:

    Jag tror minsann du vunnit inne på stellas! Snyg LO på ”gubben” din!

  3. Emmeli/A'laEmmeli Says:

    Riktigt snygg tolkning av layouten! Jättekul att du ville vara med i vår tävling! Du gör verkligen sååå mycket snyggt, tittar ofta in hit och blir inspirerad! 😀 Kram Emmeli

  4. LillBlomman Says:

    Wow vännen! Den är underbar och så skoj att få se dig tolka en av mina skisser, myser stolt:) Tack för att du är med! Kramar!

  5. Reija Says:

    Hej Mia! Det var längesen jag var här! Din skaparglädje är att avundas! Och vilken fin tolkning av Ulrikas skiss! Du är mästare på färger och former och den stilrena stilen inspirerar mig alltid!

Kommentera

