Alexandra 19 år!!


Hoppas du får en toppendag, älskling!


Och här är kortet som jag gjort till henne.

Här följer ett par DT-alster för Gummiapan. Först en prickig adressbok:


Här har jag använt Gummiapans stämplar Flygande bi, Bård med ringar, texten Adress:, Moln stort och mellan samt Birdie.


Stämplar- Spretig blomma, Liten spretig blomma, Birdie samt Kuligt träd.


Stämplar- Helge samt Moln stort och Moln mellan.


Stämplar- Grattisgroda, Flygande bi samt Liten blomma.


Stämplar- Hjärtligt päron samt Enkel fjäril.


Stämplar- Dunboll, Dunboll med tofs, Stjärna i sliten cirkel samt Sliten stjärna med ring.


Stämplar- Dödskalle

På alla sidorna har jag också använt Namn, Adress, Telefon, E-post från Adress-set.


Och så ett båt-kort där jag använt stämplarna Segelbåt, Band samt texten Världens bästa.

Avslutar detta inlägg med ett foto jag tog tidigt imorse från min dörr….verkar bli en vacker dag idag! Ta vara på den!

Kram!

3 svar to “Alexandra 19 år!!”

  1. Petra/Paradise Says:

    ojoj! Massor av fint bjuder du på idag!!

    STORT GRATTIS till stora tjejen på hennes födelsedag!! 😀
    VIlket fint kort du gav henne.

    Urläcker adressbok!!! Och läckert kort med båtmotivet också!

    Du kan du!!!

    KRAMISAR

  2. mallan Says:

    Så mycket fint!

  3. Karin Says:

    Super-fin adressbok!

Kommentera

