En layout…

…som jag påbörjade i helgen och färdigställde för en stund sedan. Som ni ser så är inte Gummiapans stämplar bara användbara till kort utan även till layouter. =)

Jag har använt stämplarna Världens bästa, Lycka är att Du finns, Journaling med blad samt Hjärtlig fjäril.

Nu ska jag och min foglossning gå och vila med en film.

Ha en underbar alla hjärtans dag!

3 svar to “En layout…”

  1. Petra/Paradise Says:

    Ursnygg layout!! Härligt med lila och så diggade jag pärlswirlarna massor!!! SNYYYYYGGT!!!

    Kramisar

  2. Karin Says:

    Snygga färger och så fint du använt Gummiapan-stämplarna!
    Kram

  3. AlaEmmeli Says:

    Jag älskar dina layouter och vill tacka dig att jag hittade de superfina stämplarna hos Gummiapan tack vare dina läckra alster. Du har så rätt, det roliga med dessa stämplar är att de går utmärkt att använda till layouter, det gillar jag! Tack för inspirationen man får här inne! ♥ Emmeli

Kommentera

