Tre kort med Fimofigurer…

…har jag gjort. Det är kul att göra egna figurer av leran och sedan använda på kort. =)


Ett rockigt kort till min rockiga tjej som fyller 15 år nästa helg. Eftersom hon aldrig är inne på min blogg är det riskfritt att visa det här. Gillar denna rockiga fimohand. =)


En söt liten Fimofisk som jag även embossat (därav cirklarna).


Slutligen en Fimoelefan.

Nu ska jag gå och laga fläskfilé, klyftpotatis, ugnsstekta grönsaker och rödvinssås.

Kram och ha en härlig fortsättning på helgen!

4 svar to “Tre kort med Fimofigurer…”

  1. mallan Says:

    Fina kort!

  2. Henrietta Says:

    Så fint!

  3. Tina Wingren Says:

    snyggt!!!!
    Tack för titten!

  4. Karin Says:

    Den leran har jag aldrig testat! Verkar som du har kul med den och lyckas bra!

Kommentera

