Lite då och då…

Ja skapat alltså. I går kändes det lite bättre i ryggen så jag klarade av att skapa två kort…jippie!! =)


Den snygga Prickiga swirlen kommer från Gummiapan. Likaså texten Istället för en blomma.


Den söta dinosaurien är en digistämpel från Pink Cat Studio.

Så kan jag tala om att jag lagt ut en hel del pysselsaker på Tradera. Hittas här. =)

Tjingeling. Nu blir det film!

Kram!

3 svar to “Lite då och då…”

  1. Petra/Paradise Says:

    2 underbart söta kort!!
    Älskar enkelheten!
    Så himla fint ❤

    Ta hand om dej vännen!

    KRAM Petra

  2. Petra/Paradise Says:

    Förresten, tack för svar inne hos mej!
    Nu har jag lite mera koll på när det är dags!! 😉

    Min skruttunge föddes 4 veckor för tidigt..å det var rätt skönt måste jag säga 😉
    För jag hade nog typ inte orkat bära på magen de sista veckorna 😉
    Så jag håller tummarna för att ditt lilla frö behagas titta ut lite tidigare än planerat 🙂

    KRAMIS!

  3. Tina Wingren Says:

    så söta!

Kommentera

