Jag har scrappat två layouter!

Det var inte igår minsann. =)

Hoppas att ni njuter av solen lika mycket som jag gör. Kan våren äntligen vara på väg tro?

Kramis!

5 svar to “Jag har scrappat två layouter!”

  1. Petra/Paradise Says:

    Två helmysiga layouter!! Diggar båda två massor men den första blev min favorit!
    Urläckra färger och detaljer.

    Trevlig lördagkväll sötnos!

    KRAM Petra

  2. Zarah Says:

    Illsnygga!! Gillar särskilt den första. 😀

  3. Christina Says:

    WOW vad fina!!! Gillar båda två men den med text cirklarna var ju så fräck! Liftvarning.

  4. Karin Says:

    Så härliga vårfärger på klayouterna!! Hoppas du lockar fram våren med detta!

  5. Mette Says:

    Åhhhhh vad härliga! Jag gillar din stil så himla mycket!!!!

Kommentera

