Bf idag

Men det känns inte som i närheten av en förlossning. Har därför ställt in mig på att gå över två veckor. =)

En av mina favoritscrappare är HegeAl (får ingen direktlänk till att funka men här är hennes adress: http://hegeal.blogspot.com/ ). Jag har liftat en av hennes layoter och här är min tolkning:

Slutligen ett enkelt grattiskort:

Om ett par timmar ska jag till MVC….förhoppningsvis det absolut sista!

Ha en härlig dag!

Kram!

Ett svar to “Bf idag”

  1. Petra/Paradise Says:

    Det var en envis liten rackare du har där inne 😉

    Hoppas h*n behagas titta ut snart 🙂

    Vilken härlig layout du gjort och kortet är jättegulligt!

    Många kramar och lycka till!!

    //Petra

Kommentera

