Såå roligt att hämta posten idag!

För där låg två så roliga brev/paket. Det första är från urgullia Petra/Paradise….TACK vännen!


Hur fint är inte detta kort?!

Det andra paketet var från en kollega som just nu är mammaledig. Tack Mirja…både för den söta kaninen och det fina kortet!

Blir man glad eller blir man glad?! 

Idag har jag äntligen fått min skena till benet/foten. Den skulle INTE vara till natten utan jag ska ha den när jag går…alltså typ hela dagarna. Hoppas nu att den påskyndar det hela så att jag snart blir ”normal” igen….nåja, normal är väl att ta i. =D Vi passade också på att käka lunch i stan med stora sonen som hade håltimma. Och skriva in honom på körskolan. Arvid vet inte om att han varit iväg…har sovit sedan vi åkte vid typ 9.30. Och han sover än. =)

Nu ska jag se om jag hinner börja på ännu en layout till Magdas scrapfeber innan Arvid vaknar.

Ha en fortsatt trevlig fredag och en underbar helg!

Massor av kramar!

3 svar to “Såå roligt att hämta posten idag!”

  1. mallan Says:

    Roligt med så fina presenter o kort!

    Ha en bra helg!

  2. LillBlomman Says:

    Men guuuuud du har ju fått en liten nu!!! Var det sååå länge sedan jag kikade in? Grattis vännen!! Åh vad söt han är! Men vad har hänt med benet? När jag opererade min rygg fick jag ngt som de kallade ”dropfot” den bara hängde? Så inte nog med att jag hade vävulskt ont i ryggen jag var livrädd att snubbla på min hängande fot:( Fick också typ en skena att stoppa in foten i. Men som tur var gick det tillbaka. Än en gång tusen kramar och grattis till lilla plutten!

  3. Anne Says:

    Tack för kommentarerna hos mig! Vilka fina kort och present! Stora sonen…skrev du… tänk dig… nu finns det en son till…minstingen…är det inte otroligt… =0)

    Kramis!

Kommentera

