Flyga med pappa….

….heter min layout till Scraptorgets CC-utmaning #4….Klet och Kladd.


Först sprayade jag med Mist (Gold) och sedan stänkte jag med turkos akrylfärg med en pensel. Jag har även kladdat gul akrylfärg på wellpapp och ”stämplat” med det. Som dekoration stansade jag ut ett moln och kladdade på akrylfärg. Jag har även använt stämpelfärg när jag stämplade dit Ojämnt bård och fåglarna. Just det ja, jag har även kladdat med 3D-lack (titeln och molnet). =)

2 svar to “Flyga med pappa….”

  1. Lilla07an/Maria Says:

    Superfin LO. Älskar allt du gjort för hand med penna och tekniker, färg. Helt underbart!

  2. cattis Says:

    Såå läcker!!! Gillar mycket!

Kommentera

