Och lite skapat igen

Först ut är min sista layout för Scrapptorget. Jag har sagt tack och adjö då jag känner att tiden inte räcker till.

Och så ett DT-kort för Gummiapan:

Sist men inte minst två DT-alster för Swe Scrapbook:

Ett svar to “Och lite skapat igen”

  1. Maria Siverman Says:

    Du gör så fina kort !!!
    Apropå jogging så hatade jag det förut, men ett tag hann jag inte riktigt gå på gym så jag prövade och prövade till slut märkte jag att det blev skönare och framförallt så känner man sig så nöjd efteråt. Det tar inte så mycket tid eller rättare sagt man behöver inte passa tider och jag gillar iof att springa själv – lite som meditation, rensa hjärnan!! Så ger man det fler chanser så kanske … 😉

Kommentera

