Veckans skörd


Färgutmaning på SWE v6.


Kortutmaning på SWE v6.


Scraplift på SWE v5.


Teknikutmaning på SWE v6.


Ett kort ”Bara för att…”

 

 

5 svar to “Veckans skörd”

  1. Jeanette Says:

    Jag beundrar både dig och dina alster! Tänk om man hade samma inspiration:)
    Kram
    // Jea

  2. Tina Wingren Says:

    så mycket fint du hunnit med! carpe diem är min favorit!

  3. Maria Siverman Says:

    Han är så underbart söt din son!!
    Jag avskydde löpning bara för ett par år sen .. fick håll, kunde inte få luft mm. Men jag gav mig inte. Började med 3 km rundor i lugnt tempo, flera ggr i veckan. Jag tycker ju att morgnar är skönast att springa. Sen ökade till 5 km, gärna innan jobbet. Efter ett tag fixade jag 5 km på en halvtimme. Då vågade jag öka km lite. Min första mil sprang jag i våras. Sen har jag försökt springa en lite längre runda iaf mellan 7-10 km ngn gång i veckan men först idag ”vågade” jag testa längre. Mitt mål var 13 km .. men fixade 16 !! Är jättestolt! Jag tror det är bra att gå ut försiktigt, lite småjogg och tänka positivt hela tiden. Ibland har jag ett ”mantra” – höger, vänster, höger .. 😉
    Det är en härlig käsla efteråt – så ge det lite tid!
    Jag har ju radio eller musik i öronen så man glömmer att det ibland är jobbigt!
    =)

  4. PyssligaSara Says:

    Hej!
    Jag lånar din LO – Carpe diem till en artikel på Swescrap om olika scrapstilar. Hoppas det går bra? Mvh Sara

Kommentera

