Fy tusan vad dålig jag är….

…på att uppdatera min blogg nuförtiden. Vad ska jag skylla på tro? Tja…en liten son som tar mycket tid….växthur…..vårt nya husvagnsliv….våren med allt vad den innebär…. Ja listan kan göras lång. Här kommer i alla fall ett gäng layouter och kort som jag skapat:

Puh…är du vaken än?

Ha en underbar vecka!

Kram!

 

2 svar to “Fy tusan vad dålig jag är….”

  1. mallan Says:

    Här är en till som är dålig på att uppdatera.

    Du har ju dock gjort så himla mycket fint! Vilken inspiration du är!

  2. Carina Lindholm Says:

    såååå mycket fint..tack för inspirationen!

Kommentera

